عكسهای جنحالی شبنم قلی خانی
 
دوستت دارم
شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : نگار       

عکس

 

بازیگر ایرانی

 

عکس بازیگران ایرانی
 
شبنم قلی خانی

 
عکس های جدید شبنم قلی خانی | میهنی !
عکسهای شبنم قلی خانی
عکس های جدید شبنم قلی خانی
شبنم قلی خانی
 
شبنم قلی خانی

نظرات شما عزیزان:

Anserya
ساعت18:23---24 بهمن 1389
سلاااااااااااااام. من آپم بدو بیا دوست عزیز. راستی وبت هم خیلی قشنگه. زحمت کشیدی...بوووووووس

محمد
ساعت16:50---24 بهمن 1389
سلام عزیزم
وبلاگ قشنگیست ولی اگه مطالب قشنگتری وارد کنی بهترم میشه
به ماهم سری بزن خوشحال میشیم
قربانت


اهورا
ساعت13:01---23 بهمن 1389
سلام دوست عزیزم
وبلاگ قشنگی داری،لذت بردم،امیدوارم همیشه توی کارات موفق باشی،خوشحالم میکنی به منم سر بزنی
بلاگ من پر از مطالب آموزنده س،حتما بیا
قربان شما


کاظم
ساعت11:53---23 بهمن 1389
سلام ممنون میشم به منم سر بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستت دارم و آدرس negar2.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 22515
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1